Kost & Ernæring

Hvordan oplevede du Broløbet?

• 1
Viser kommentarer 1 - 4 (ud af 4 kommentarer)

#1: Marathon Sport - 15. jun. 2010 - 13:47

Der har været en del diskussion omkring afviklingen af Broløbet. Der var helt sikkert nogle problemer omkring tidstagningen, men hvordan oplevede I løbet?

Marathon Sport

#2: LoneAV - 19. jun. 2010 - 17:38

Som løb fandt jeg broløbet både spændende og alternativt, men det var altså inden løbet. Selve løbet må jeg ærligt sige, levede på ingen måde op til mine forventninger. Det har et par sorte huller -og det har det vist i følge snakken før, under og efter løbet altid haft... Den ændrede tid for bagage afleveringen skulle nok have været bedre annonceret. Som alle andre løb var der alt for få toiletter ved starts området. Der var ligeledes dårligt informeret om afgang fra start området mod start linien, altså hvor selv løbet skulle starte. Vi var en del der var begyndt at frygte at vi skulle gå helt til Sverige:-)) Tunnellen er bare for varm, 30 000 løbere generer en del varme, og igen i år var der nogle der ikke kunne tåle varmen, Så jeg forstår ikke at man ikke tænder de ventilatorer, som sidder i loftet. Det var det samme de andre gange har jeg hørt, utroligt at de ikke har lært af tidligere erfaringer. Så var der nogle problemer omring de annoncerede væske depoter, især på den anden side af broen, og den annoncerede frugt ved 17-18 km. var ikke at finde, de sidste 2 væske depoter var for langt fra hinanden. En helt anden ting, var de små kartonner som der blev serveret energi drik i bionedbrydelige??? for hold da op et stort flyvende svineri. Tidstagningen og hjemtransporten gider jeg end ikke kommenterer, større logistisk bommert skal man nok kigge længe efter... Jeg kommer helt sikkert til at løbe mange ½ og måske også et rigtigt marathon en dag, men broløbet, nu er det er prøvet og jeg kommer helt sikkert ikke igen. Jeg kommer heller ikke til at løbe løb med neptron tidsmåling uden at have mit eget ur på. Turen fra Peberholmen og til vi var i mål og så lige de skønne vind forhold, var helt i top:-))

MVH En ellers meget tilfreds og glad løber:-))

#3: LeneL - 19. jun. 2010 - 21:54

Sparta skal være mere end lykkelig for at løberne glædede sig og at solen skinnede. Stemningen har helt i top. Hujen og klappen i tunnellen gav mig gåsehud og gjorde mig jublende glad indeni. Havde det fint med varmen og var glad for, at de sundhedsfarlige støvpartikler ikke blev pustet ned i vores lunger. Den enorme vind i ryggen, gav mig billeder af, når jeg som barn løb ned af en bakke og benene næsten ikke kunne følge med. Jeg blev blæst over - lidt snyd :o).
Ellers fuldstændig enig med LoneAV bortset fra, at det bare var vand vi fik. Tak til den mandlige løber, jeg fik en energigel af 5 km før mål.
Hvis løbet var en vare, så havde jeg krævet at få pengene tilbage, da varen var fuld af fejl og mangler. Jeg lægger ikke flere kroner i Sparta's kasse, som ellers bryster sig af, at være verdens største arrangør af løb.

#4: Kirsten - 18. jul. 2010 - 19:29

Min oplevelse af broløbet 2010 var og er rigtig rigtig positiv - sikken en fin forplejning - sikken en god oplevelse at løbe igennem tunnelen med hujen og klappen - dejligt at vejrguderne blæste skyerne væk og solen skinnede, da løbet startede - fed udsigt fra broen - fantastisk rygvind. dejligt med musik på Sverige siden - og Lone AV jeg er jo ikke helt naiv og er enig med dig i nogle af dine kritikpunkter men det er absolut ikke nok til at holde mig væk fra det næste broløb -( vi klarede hjemtransporten ved at gå til Malmø og tage toget tilbage til Kbh)
  • 1
Viser kommentarer 1 - 4 (ud af 4 kommentarer)

KommentÉr